ILB Interieur
ALWAYS HUNGRY
Visual Storytelling
Het doel
Het verhaal
Het resultaat
ILB evolueert van interieurbouwer naar de combinatie van interieur én bouw. Het logo werd aangepast, de website krijgt een nieuwe look, kortom: een nieuwe plottwist in het verhaal van ILB. Onze job? Dit verhaal vertalen in een video die het nieuwe ILB mooi belicht. Ook wel eens een brand anthem genoemd, met de waarden van het merk als hoofdrol.
In overleg met de vrienden van ILB besloten we een customer journey in beeld te brengen waarbij we 2 klanten volgen doorheen de ontwikkeling van hun interieur (en huis). We volgen als het ware door de ogen van de klant de ontwikkeling van zo’n interieurproject. Het visueel verhaal schetst hier mooi het proces, beginnend bij een ruwe houten plank tot een tot in de puntjes afgewerkt interieur. Tegelijk geven we persoonlijkheid aan het verhaal met narratieve stemmen zoals Karin & Luc zelf, de oprichters van ILB. En de moeder van Luc, die mag ook niet ontbreken. Naast deze Brand Anthem monteerden we een passende website video-banner plus enkele social media video's ter promotie van de diensten van ILB. Met Kerst van 2020 werd er al een trailer gemaakt, hand in hand met een Kerstboodschap.
Eerste reacties op social media als 'Amaai das een knap filmje...' of 'Love this' spreken voor zich. Volgens Karin & Luc kregen ze persoonlijk ook al veel reacties op de eerste 'Kerstvideo'. To be continued.



ALWAYS HUNGRY
Visual Storytelling
Always Hungry voor Teamwork












© ALWAYS HUNGRY Visual Storytelling 2020 // Denise Elbel, Tim Buhck // regio Antwerpen-Turnhout, België // hungryforstory@gmail.com