alwayshungry1_black.png

ALWAYS HUNGRY

Visual Storytelling

Communicatiebureau Sigmund
in Hybrid Change

Het doel

Het verhaal

Het resultaat

De C-crisis van 2020 in haar volle momentum gebruiken in de transitie naar de hybride toekomst: fysiek én digitaal werken. ‘Of’ is verleden tijd.
Het communicatiebureau Sigmund ondersteunen in de visionaire boodschap in te kleden in een visueel verhaal. Always Hungry werd betrokken in brainstorm fase voor de ontwikkeling van het concept.

Hybride, dat kennen we ergens van. Waarom niet een hybride oldtimer gebruiken om het concept van Hybrid Change uit de doeken te doen? Naast deze lancering video gingen we crossmediaal (een verhaal vertellen doorheen verschillende soorten media: video + foto + podcast + ...) verder met de productie van een podcast onder de naam Keep The Change. Je mag het wisselgeld houden, maar vooral: koester de verandering. De podcast werd op haar beurt weer werd vertaald in enkele teasers voor op social media. Ziedaar de added value van verschillende media doorheen één verhaal.

Sigmund werd, en is, de referentie geworden als het over hybride gaat. Auto’s, ja, maar vooral hybride werken. Verder lijken ze helemaal hybrid crazy te gaan met een mobiele greenkey studio. Go hybrid, or go home.

P1230048.jpeg
alwayshungry1_black.png

ALWAYS HUNGRY

Visual Storytelling

Always Hungry voor Teamwork

Hansea Logo.jpg
logo-hp.png
logo-rkv-helpthelpen-nieuwsbericht-760.j
SIG-Logo-5395.png
image004.png
wolvesandwarriors.png
12980e_f06fd93175b148668d31f0f347350ee1_
csm_12539-Bambino-Tours-Logo_76634d4a8d.

© ALWAYS HUNGRY Visual Storytelling 2021 // Denise Elbel, Tim Buhck // regio Antwerpen-Turnhout, België // hungryforstory@gmail.com